CeZ Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Hej! ibland när jag spelar gta San andreas hänger datorn sig, varför??? detta har jag i datorn: Proccesor: Pentium 4 dubbla kärnor var och en på 1,5 GHZ (sammanlagt 3.0 GHZ) RAM-minne: 1024 MB DDR-RAM Grafik: 256 MB ATI RADEON X600 och hårdisk har jag 80 GB över så vad kan det vara? lägg märke till att det bara händer ibland nån som vet? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Då är det kanske ljudkortet som inte är så bra? Troligen, för allt du har beskrivit e bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 kortet är Sound Blaster Audigy Advanced MB vilket också är väldigt nytt och kraftigt så det är nog nåt annat... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 öööööööööööööö..... fel på skivan??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 (redigerat) kan vara nått virus eller fel på nån mjukvara du installerat (EDIT:stavning) Redigerat 16 Januari 2006 av TAcklaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 nepp, absolut inte skivan och jag har inga virus lr nåt sånt i datorn. det händer desseutom bara ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 mm kan vara en bug.....fast ja vet inte ja e ingen expert på spel :visslar: prova ominstallera :rolleyes: eller så har du experimenterat me moddar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Ska ändå ominstallera för jag gjorde fel när jag la in en karta.. Men datorn har hängt sig redan innan jag installerade min första mod så jag tror inte det är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Det är nog bara Windows som krånglar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 kan vara nått virus eller fel på nån mjukvara du installerat (EDIT:stavning) Jag tror ochså att det kan vara virus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 23 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Jag kan lova att det inte är virus, och vad skulle det ha med spelet att göra? :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Pröva och installera dem senaste drivrutinerna. Din dator kanske är överhettad... Kanske... Är inte säker <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg