Selerz Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 tja alla jag kanske ska köpa nån av dessa spel Call of Duty 2: Big Red One och Brothers In Arms: Earned in Blood men vet inte vilket jag ska köpa snälla säg vilket ni tyckte/tycker e/va bäst.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 call of duty :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 joo jag hade tänkt det ochså men jag vill veta vilket som e störst Snälla sig!!! :( hoho kan ingen svara jag vill ha ett svar så fort som möjligt snälla svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hitta nemo Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Köp mercenaries Collt som tussan du kan flyga helikopter ta bilar Köpa bilar Tanks köpa vapen & luft atacker. kostar ca 199:- kr på eb games Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Själv vill jag föredra Brothers In Arms. Du får mer att göra i det spelet. Du tar kontroll över dina lagkamrater och ja. Man tänker Strategiskt varje sak man ska göra. Ska man flankera fienden från vänster eller höger, hitta den bästa platsen för att finna skydd från fiendens eld etc, etc. Fast jag gillar att spela spelet på Pc istället för Playstation 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Köp inte Brothers in arms för de är liksom samma miljöer hela tiden,men i call of duty åker man runt i världen,så köp lätt call of duty! :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 öhhh, nu blev jag förvirrad vilket ska jag köööppa???? och finns det nåt spel med många kustjägar uppdrag?? (vilket ska jag köpa)??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 öhhh, nu blev jag förvirrad vilket ska jag köööppa???? och finns det nåt spel med många kustjägar uppdrag?? (vilket ska jag köpa)??? asså båda spelen e skiit bra så de kvittar vilket du väljer. ta den du ser först. eller call of duty den e bättre tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 okej tack för svaret jag tar nog Call of duty Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Ta Call Of Duty2-Big Red One,men jag har dock bara spelat den i Xbox360,det är inte helt samma men ett enastående spel! Köpden,tror inte att du kommer att ångra dig! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Detta kanske är rätt gammalt men jag rekommendera desert storm 2:back to Bagdha. jätte bra team play man känner sig inte alls ensam även om man kör single player. Ett jätte kul spel. Man kan sitta i tanks och bil . Och man kan sitta i machine gun torrent och mycket mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 CoD2 är otroligt kort!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg