MahL Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Vad har ni för ämnen? Jag har: Svenska Matte Bild Geografi Historia Religon Kemi Fysik Biologi Engelska Musik Hemkunskap Samhällskunskap Slöjd tror att de var alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jag ahr alla dom som du har bloko men inte musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Hmm få se Samhällsorgentering Matematik Naturorgentering Engelska Musik Hemkunskap Sljöd Idrott Regelbundet. Ibland har Vi svenska, Bild, Historia och samhällskunskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 vi har engelska, samhällsorientering, naturorientering, bild, svneska, slöjd, idrott, matte och musik ja det var väl allt tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag har: Matte Engelska Historia Musik Svenska Bild Geografi Idrott Slöjd Jag tror det var alla ämnen vi har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 TEMA NO ENGELSKA HISTORIA SKRIVSTILL MATTE SVERIGE-BOK BILD SLÖJD idrott musik töntit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 no so engelska svenska hemkunskap historia bild göra sidor på data musik sy trä atelje matte språk val ( har tagit franska ) hem språk ( har assyriska ) skol tidning idrott Religon Kemi teknik Fysik Biologi boden hjälp kamrater miljö grej rektors råd frukost grej biblotek grej jag tror det var allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Jag har : SO NO Svenska Matte Drama Bild Engelska Gympa Musik Franska/Tyska/Spanska Historia Det var alla tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 no so engelska svenska hemkunskap historia bild göra sidor på data musik sy trä atelje matte språk val ( har tagit franska ) hem språk ( har assyriska ) skol tidning idrott Religon Kemi teknik Fysik Biologi boden hjälp kamrater miljö grej rektors råd frukost grej biblotek grej jag tror det var allt Åh får ni Jobba med HTML?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Jag har: Matte bild svenska engelska Andra språk idrott labration inom matte musik ( bara ibland) slöjd hemkunskap profil (estet, ridning,idrott och mes) tema: i temat ingår, geografi so no historia samhälskunskap Jag tror det var alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 no so engelska svenska hemkunskap historia bild göra sidor på data musik sy trä atelje matte språk val ( har tagit franska ) hem språk ( har assyriska ) skol tidning idrott Religon Kemi teknik Fysik Biologi boden hjälp kamrater miljö grej rektors råd frukost grej biblotek grej jag tror det var allt Åh får ni Jobba med HTML?? vi får jobba med HTML och den nyaste Photoshop och massa andra grejer och göra det till en sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 no so engelska svenska hemkunskap historia bild göra sidor på data musik sy trä atelje matte språk val ( har tagit franska ) hem språk ( har assyriska ) skol tidning idrott Religon Kemi teknik Fysik Biologi boden hjälp kamrater miljö grej rektors råd frukost grej biblotek grej jag tror det var allt Åh får ni Jobba med HTML?? vi får jobba med HTML och den nyaste Photoshop och massa andra grejer och göra det till en sida Vilken lyx!! Det var tänkt att vi skulle få det också, men det gick inte pågrund av att ingen lärare ville sköta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.