KaramellKing Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 SSBB när det kommer ut.Hur kan du veta att det kommer bli ditt favoritspel när det inte ens kommit ut? Mina favoritspel: Arcanum Armed Assault Baldur's Gate Baldur's Gate II: Shadows of Amn Battlefield 1942 Battlefield 2 Bioshock Call of Duty Call of Duty 4: Modern Warfare Company of Heroes Deus Ex Fallout Fallout 2 Grim Fandango Half-Life Half-Life 2 Hidden & Dangerous 2 Mafia: City of Lost Haven Medieval 2: Total War Operation Flashpoint Planescape: Torment Portal Rome: Total War Star Wars: Jedi Knight: Jedi Academy Star Wars: Knights of the Old Republic Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords System Shock 2 Team Fortress 2 The Elder Scrolls III: Morrowind The Elder Scrolls IV: Oblivion Thief: The Dark Project Thief II: The Metal Age Thief: Deadly Shadows Absoluta favoriterna. Kan nästan lova att jag glömt någon guldklimp dock. En hel del spel, ja. Som jag självklart aldrig hade haft råd med om jag inte gjort på det tråkiga sättet. Mycket roligare att ha dem i ett fint fodral, jag vet. Men tyvärr kommer inte min ekonomi överens med mitt spelintresse. Finns en sak som heter Trailers+ att jag har spelat det hos en kompis ^^.Dessutom har jag alltid gillat SSBM so varför skulle jag inte gilla SSBB? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Hoppas att du skämtar. Trailers? TRAILERS!? En trailer säger ju f*n ingenting om spelet. Hur kan du ha spelat det hos en kompis om du sade att det inte hade kommit ut? Uppföljare behöver ju absolut inte bli bra bara för att förra spelet i serien blev det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Top Spin Mario Kart Wii Halo (Alla) M.Mkt.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Naruto : rise of a ninja är bäst just nu för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 (redigerat) Hoppas att du skämtar. Trailers? TRAILERS!? En trailer säger ju f*n ingenting om spelet. Hur kan du ha spelat det hos en kompis om du sade att det inte hade kommit ut? Uppföljare behöver ju absolut inte bli bra bara för att förra spelet i serien blev det.Japanskt/Chippat Wiimed japanska SSBB? gissar jag på. Redigerat 29 Maj 2008 av Overkill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aplesos Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Guitar Hero 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Hoppas att du skämtar. Trailers? TRAILERS!? En trailer säger ju f*n ingenting om spelet. Hur kan du ha spelat det hos en kompis om du sade att det inte hade kommit ut? Uppföljare behöver ju absolut inte bli bra bara för att förra spelet i serien blev det.Nu har det iaf kommit ut och det är min absoluta favorit nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Super Smash bros Melee Lego racers Mortal kombat 4 The legend of Zelda: ocarina of Time Sonic The Hedgehog 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg