Neldemo Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Ska köpa Elder Scrolls IV: Oblivion och The Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Har köpt Oblivion så nu har jag: Elder Scrolls IV: Oblivion , GUN, Dead or Alive 4, och King Kong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Bara Action spel! Har du inte en brorsa som vill lira eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Har Elder Scrolls IV: Oblivion.Det är ett ruskigt bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Har PDZ och Oblivion. Redigerat 30 Oktober 2006 av Kishuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Jag har GUN, The Outfit, BattleField 2, Tony Hawk American Wasteland, Call Of Duty 2, Battlefront 1 och 2, Quake 4, Star Wars: Episode III The Revenge Of The Sith, Nedd For Speed Most Wanted. Det är alla tror jag :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 (redigerat) Nu har jag PDZ,Oblivion,Quake 4,Tomb Raider Legend,Prey och Dead Rising! :cool: Redigerat 30 Oktober 2006 av Kishuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 PDZ Skulle vilja uppdatera mig nu :D ! Jag har följande spel: Perfect Dark Zero, Project Gotham Racing 3, Need for Speed: Most Wanted och Ghost Recon: Advance Warfighter!!! Totalt: 4 spel! Kommer köpa: Halo 3 (längtar), Halo Wars (kanske), Huxley (kanske) och några andra som jag inte kommer på just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Har köpt Oblivion så nu har jag: Elder Scrolls IV: Oblivion , GUN, Dead or Alive 4, och King Kong och saint´s row nu oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Har alla spel som kommit ut (nästan) Svaret är: FLASHAD! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 kameo,oblivion,nfswm,call of duty2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Har Lego Star Wars 2 nu också. Har klarat det 100%! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.