the bullet Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Jag är inte så inne i det musikaliska innom hip hop, men en del texter kan vara otroligt bra skrivna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 hatar hip hop :bah: :bah: :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Bara för att alla här lyssnar på Hårdrock som inte ens hör vad de sjunger eftersom att de drar upp elgitarrerna på högsta vplym. Hip-Hop är riktigt bra, eftersom att det är mycket trext, så man får tänka till på viss låtar. Vad de betyder och sånt. Men på Death Metal så sjunger de bara "JAG VILL DÖ!!!". Iaf på de låtar jag lyssnat på. Mer Hip-Hop åt folket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 "Bara för att alla här lyssnar på Hårdrock som inte ens hör vad de sjunger eftersom att de drar upp elgitarrerna på högsta vplym. Hip-Hop är riktigt bra, eftersom att det är mycket trext, så man får tänka till på viss låtar. Vad de betyder och sånt. Men på Death Metal så sjunger de bara "JAG VILL DÖ!!!". Iaf på de låtar jag lyssnat på. Mer Hip-Hop åt folket!" bara för att du inte hör vad dom growlar i death metal. hellre death än musik där dom klagar på att dom inte har 14 brudar, 67lyxbilar gjorda av guld och diamanter osv. nu är ju inte alla så men iaf dom som jag har hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Bara för att alla här lyssnar på Hårdrock som inte ens hör vad de sjunger eftersom att de drar upp elgitarrerna på högsta vplym. Hip-Hop är riktigt bra, eftersom att det är mycket trext, så man får tänka till på viss låtar. Vad de betyder och sånt. Men på Death Metal så sjunger de bara "JAG VILL DÖ!!!". Iaf på de låtar jag lyssnat på. Mer Hip-Hop åt folket! Om du inte hör vad dom sjunger får du skaffa hör aparat! :evil: aja, vilka har du hört då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Bara för att alla här lyssnar på Hårdrock som inte ens hör vad de sjunger eftersom att de drar upp elgitarrerna på högsta vplym. Hip-Hop är riktigt bra, eftersom att det är mycket trext, så man får tänka till på viss låtar. Vad de betyder och sånt. Men på Death Metal så sjunger de bara "JAG VILL DÖ!!!". Iaf på de låtar jag lyssnat på. Mer Hip-Hop åt folket! Håller med Salz. Finns många låtar med bra texter i Hip Hop. Jag gillar när texterna är välskrivna och man får ut nått av att lyssna på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 (redigerat) Hip Hop och rapp är det bästa som finns i musikbranschen. Ska man lyssna på rock,eller vadå? Redigerat 24 Januari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Hip Hop och rapp är det bästa som finns i musikbranschen. Vad ska man annars lyssna på,några s*tanister som skriker som vilda människor från skogen? EDIT:Menar inget rasistiskt och ingen personlig påhopp! Man behöver inte vara s*tanist för att skrika.. Dessutom skriker dom inte utan _GROWLAR_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Ändrade inlägget,men jag gillar inte alls rock! Det räcker med The Game,Tupac,Eminem och Biggie! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 "Bara för att alla här lyssnar på Hårdrock som inte ens hör vad de sjunger eftersom att de drar upp elgitarrerna på högsta vplym. Hip-Hop är riktigt bra, eftersom att det är mycket trext, så man får tänka till på viss låtar. Vad de betyder och sånt. Men på Death Metal så sjunger de bara "JAG VILL DÖ!!!". Iaf på de låtar jag lyssnat på. Mer Hip-Hop åt folket!" bara för att du inte hör vad dom growlar i death metal. hellre death än musik där dom klagar på att dom inte har 14 brudar, 67lyxbilar gjorda av guld och diamanter osv. nu är ju inte alla så men iaf dom som jag har hört onödigt du skrev av i alla fall lite :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Usch nej. Håller mig till rock. (: ...och ni som inte hör vad de growlar, lyssnar ni ens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 (redigerat) Hip-Hop är helt OK för mig.. Jag gillar både hård rock och hip-hop.. Redigerat 28 Januari 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.