ofen93 Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 (redigerat) alla som tycker skolan suger kan skriva 999 :evil: §1:23, bild borttagen Redigerat 16 Januari 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Jag håller inte med iaf, jag tycker skolan är ett utmärkt ställe för dom som vill få kunskap, skaffa vänner och prata in realife så att säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Beror på vilket sätt man ser på saken. Om man tänker på läranrna så suger skolan hårdare än en diamant, men om man ser på alla elever så är det ett himmelrike där. Allt beror på hur man ser på saken ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Där finns ju brudar? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Min skola suger på ett sät som gör att hela skolan suger totalt 1.lärarna 2.rektorn alla är störda så jag får dåkiga betyg osv 999 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Tycker inte att den suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Skolan äger sönder fotboll. Ett av mina favorit ställen på Jorden.Men jo,ibland kan man ju få lov.Kan bli lite tröttsamt alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Skolan kanske suger... vissa dagar, men endå..det är en viktig sak och man vill ju inte bli utan jobb eller något sådant när man blir äldre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SONIC FAN Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 OFTAST SUGER DET ATT GÅ I SKOLAN :angry: . MEN NÄR DET ÄR STREJK ÄR DET ROLIGT DÅ FÅR MAN GÖRA VAD MAN VILL :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Skolan suger inte. Men det kan vara jobbigt ibland. Men nu måste man plugga hårt så att jag kommer in i det bästa gymnasium som jag kan!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Jadu... Man lämnar ju sina lärare snart och kommer till några nya. Men de tre år jag har haft med dessa lärare har varit skönt. Lärt mig det mesta de kan och ja. Jag har tagit lärdom. Men som sagt... Skolan kan vara lite tråkig då & då. Speciellt då man inte får den sömn kroppen kräver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 § 1.11 - låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg