Hoppa till innehåll

Resident Evil 4


Gäst tvspelsrobert3
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag är ett stort f*n till Resident Evil 4 och har låst upp dom flesta hemligheterna förutom en tror jag. eller det är kanske inte är någon hemlighet men kan någon berätta vad det här är för vapen och kanske till och med säger hur man får det.

 

p.s resident evil spelen äger

 

 

de e nästan ett måste att köpa chigago typewriter kostar 1 mille men är riktigt j*vla bra:D köpte den på separate ways :)
Jag köpte men gillar inte att använda det faktist :o Har det bara i nödfall ^^

På en save så hade jag över 23 miljoner tror jag =o

Det är ändå roligare att spela med dom andra vapnen.. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 6 månader senare...

mm och så köper man inte vapnen i 2:an:D 2:an e nästan roligare för då e de ju riktiga zombies jämfört me 4:an :/

Jaa, det är dåligt att det är spanjorer tror jag som springer omkring och inte zombies <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I Resident Evil 5 ska det vara en massa NEGER zombies som springer om kring. Nu skrev jag NEGER zombies bara för att det har varit klagomål om att det var mörkhyade människor som var zombier. Många har trott att det var någon slags rasism. Eeh, OK. Det är alltså inte rasism med bara ljushyade zombier om det så skulle vara det. Det har faktiskt alldrig BARA förekommit ljushyade zombier i Resident Evil spelen. Men nu råkar det vara så att RE 5 utspelar sig i ett område med bara mörkhyade människor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I Resident Evil 5 ska det vara en massa NEGER zombies som springer om kring. Nu skrev jag NEGER zombies bara för att det har varit klagomål om att det var mörkhyade människor som var zombier. Många har trott att det var någon slags rasism. Eeh, OK. Det är alltså inte rasism med bara ljushyade zombier om det så skulle vara det. Det har faktiskt alldrig BARA förekommit ljushyade zombier i Resident Evil spelen. Men nu råkar det vara så att RE 5 utspelar sig i ett område med bara mörkhyade människor.

Visst är det katastrofalt att det ska vara så.

Kan folk bara se förbi skinnpigmenten och faktiskt tänka lite?

 

Fast jag föredrar Raccoon City Police Department.

Hade velat att det skulle utspela sig i stadsmiljö och så. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I Resident Evil 5 ska det vara en massa NEGER zombies som springer om kring. Nu skrev jag NEGER zombies bara för att det har varit klagomål om att det var mörkhyade människor som var zombier. Många har trott att det var någon slags rasism. Eeh, OK. Det är alltså inte rasism med bara ljushyade zombier om det så skulle vara det. Det har faktiskt alldrig BARA förekommit ljushyade zombier i Resident Evil spelen. Men nu råkar det vara så att RE 5 utspelar sig i ett område med bara mörkhyade människor.

Visst är det katastrofalt att det ska vara så.

Kan folk bara se förbi skinnpigmenten och faktiskt tänka lite?

 

Fast jag föredrar Raccoon City Police Department.

Hade velat att det skulle utspela sig i stadsmiljö och så. :/

 

Sjönt att nån mer tänker så.

På båda punkterna faktiskt. Hudfärg och stadsmiljö.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...