# 21 Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Själv är jag inte riktigt 100% emot det förslaget... Eftersom det kanske skulle komma in lite mer folk i chatten om det blev något lite mer "sepciellt" med ranken, så folk ser en. Visst, det är inte så himla nödvändigt då det finns viktigare saker att göra på sidan. Skrattretande!Ny server, nya funktioner med fusk & recensioner, nytt forum, rensing av "inaktiva" forum + några till saker jag inte kommer på just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 (redigerat) nya skins, mer utrymme att ladda upp saker på, mer verktyg för oss moderatorer för att på alla sätt göra livet så surt som möjligt för er vanliga medlemmar, Yatsy, nya saker man kan skriva in i profilen, med mera! yey, en och annan användare av 170000 får röd text i listan över aktiva users. stora uppdateringar var det... Redigerat 18 Januari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Okej,det du sa med att göra vårt liv surt stör jag mig på! Men ärligt talat,gör den sidan så seg att ni ska komma med kommentarer som att man behöver platsen till andra uppdateringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.