Salzalada Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Jag har hört att Eye Toy är mycket populärt till PS2 och jag har själv provat det. Det är ju riktigt kul, men jag undrar, finns det till Xbox också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Nej, tyvär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SONIC FAN Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Jag har hört att Eye Toy är mycket populärt till PS2 och jag har själv provat det. Det är ju riktigt kul, men jag undrar, finns det till Xbox också? NEJ TRÅKIGT FÖR DEJ :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Hmm... Det var ju inte bra... Men finns det något annat kul till Xbox som liknar Eye Toy? Typ som karoke och sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joha95 Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Det finns dans grej till XBOX som liknar eye toy :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Jo, det vet jag, ska kanske köpa det... Men är det det enda som liknar Eye Toy eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Dans-grejjen är väl bara en dans matta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 hatar eyetoy, gillar dansmatta mer. men jag har inte sett nåt som liknar eyetoy till xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 jag fattar inte nöjet i varken dansmatta eller eyetoy gillar mer att skuta ihjäl folk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Det är inte själva nöjet jag syftar på, det är mer att man rör på sig när man spelar. Man får inte lika dålig kondis när man sitter ner och spelar som när man rör på sig och spelar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Ingen aning om det finns eye toy till xbox.. :\ Vill ha det jag med :P Men en fråga angående dansmattor. Kopplar man bara ihop mattan till xboxet så startas spelet (min kompis har nämligen så till TVen ;P) eller måste man köpa ett spel också ? (: Om man måste köpa ett spel till, vilket rekomenderar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Jag tror inte att man ska behöva köpa till ett spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg