Hoppa till innehåll

Dragon ball legacy of goku II(hjälp)

Rullis

Rekommendera inlägg

Hur får man smörgåsen som man ska ge till Hercule för att få prata med den gröna gubben(komer inte ihåg vad han heter).Han börjar på nånting med l.

Den gröna gubben är en namekian och heter Piccolo.... Smörgåsen får du genom att först gå högst upp i högra hörnet i west city, gå in på west city high way, sen prata med en gubbe, rädda alla barn... Sen går du till tidnings butiken och så får du en tidning sen går du till sand wich affären "big mouth" och sen får du en sandwich ge den till herucle sen vill han ha en speciell skiva med en låt som heter eyes of the lion.. först går du till skiv affären, dom har den inte, sen går du till antik affären så får du en gratis... sen får du spela som piccolo..... Något mer`:P?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men jag var inte super saiyan när jag var på Lv:30.Men nu e jag på 33.

En fråga:Var ligger den tredije power generatorn så man kommer in i dr:geros labb.Jag har hittat den i discot eller vad man ska säga.och den till vänster i början???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men jag var inte super saiyan när jag var på Lv:30.Men nu e jag på 33.

En fråga:Var ligger den tredije power generatorn så man kommer in i dr:geros labb.Jag har hittat den i discot eller vad man ska säga.och den till vänster i början???

Om du menar den i en gubbes hus så ska du först gå in i en grotta och slå på den gröna den svarta den blåa och en annan spak som jag inte kommer ihåg (softy_dbz vet) sen kommer den fram....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nee.var ligger ägget.det är gansa svårt va?

När man bär ägget ska man gå förbi fiender??

Aa man får inte bli träffad av nån fiende.... den ligger till vänster från drgeros kraftfält (som täcker labbet) då måste man först slå honom en gång sen ska man gå lite sen ska man lämna ägg...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...