kola_king Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Detta är ännu ett forums spel :P I detta ska man göra som i Sista bokstaven fast tvärtom, d.v.s att om jag skriver t ex. Bil, så ska nästa skriva ett ord som slutar på den bokstav som mitt ord började på, t ex. Garderob. Exempel: Kola king: Bil Nån annan: Garderob Nån annan: Lag Fattar ni? Okej, jag börjar med: Olja (Nästa ska alltså skriva ett ord som slutar på O) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 tango Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 16 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Apparat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 transmutera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Blött. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Forumlekar finns så det räcker och blir över. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg