ELF Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Jag har bestämt mig för att jag ska gå Datorteknik och så hittade jag en högskola med 2D,3D och lite annan sådan utbildning. Jag tror att jag ska söka till den skolan när jag har gått ut gymnnasiet. Är det någon som vill gå en utbildning för grafik/programmering eller finns det någon som gör eller har gjort det? I så fall. Kan ni berätta vad ni fick göra ni som går eller gått utbildningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Gick på John Bauer. Fick inte syssla med grafik eller prog. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 (redigerat) Jag vill, men har ju ingen erfarenhet av det eftersom jag verkar vara lika gammal som du. Däremot så ska jag rycka in i lumpen i januari 09, så blir nog inget innan ht 2010. Redigerat 24 September 2007 av Ozoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Lumpen, vad är det :P Lumpen gör man bara inte... Tillbaka till ämnet: Jag har inte tänkt så mycket mer var jag vill gå vidare om jag nu ska göra det direkt efter gymnasiet. Är ganska säker på att jag måste läsa matte C+D innan jag får komma in på det jag vill (dator/robotnörd) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 (redigerat) Har precis fått lite info om gymnasieval och funderar på LBS Lund (Ljud och BildSkolan Lund) med spelutvecklingsinriktning men jag har inte kollat så noga och är inte säker. EDIT: Ojsan hehe. Trodde du menade gymasie, inte högskola. Redigerat 9 Oktober 2007 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Utbildning som utbildning!! Jag ska iaf gå i högskola och fortsätta med mattekurserna och programering och så... Just nu går jag i Elprogrammet med Datainriktining och ska läsa Programering A, sen kanske jag får in B i sånt där val som jag inte kan stava till också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 ångrar lite att jag inte läser matte D det sista året, men läser hellre styrteknik/digitalteknik... Och ja lumpen gör jag för att det är en bra merit, förhoppningsvis är det kul också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 ångrar lite att jag inte läser matte D det sista året, men läser hellre styrteknik/digitalteknik... Och ja lumpen gör jag för att det är en bra merit, förhoppningsvis är det kul också Styrteknik/digitalteknik kan du ju inte välja bort. Det är ju kärnämnen i kursen. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 Nej, det är korgval, får väl läsa ma D senare lr nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.