Hoppa till innehåll

Utbildning


ELF

Rekommendera inlägg

Jag har bestämt mig för att jag ska gå Datorteknik och så hittade jag en högskola med 2D,3D och lite annan sådan utbildning. Jag tror att jag ska söka till den skolan när jag har gått ut gymnnasiet.

 

Är det någon som vill gå en utbildning för grafik/programmering eller finns det någon som gör eller har gjort det?

 

I så fall. Kan ni berätta vad ni fick göra ni som går eller gått utbildningen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
  • 2 veckor senare...

Lumpen, vad är det :P

Lumpen gör man bara inte...

 

Tillbaka till ämnet:

Jag har inte tänkt så mycket mer var jag vill gå vidare om jag nu ska göra det direkt efter gymnasiet.

Är ganska säker på att jag måste läsa matte C+D innan jag får komma in på det jag vill (dator/robotnörd) :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har precis fått lite info om gymnasieval och funderar på LBS Lund (Ljud och BildSkolan Lund) med spelutvecklingsinriktning men jag har inte kollat så noga och är inte säker.

 

EDIT: Ojsan hehe. Trodde du menade gymasie, inte högskola.

Redigerat av Chainsawkitten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Utbildning som utbildning!! Jag ska iaf gå i högskola och fortsätta med mattekurserna och programering och så... Just nu går jag i Elprogrammet med Datainriktining och ska läsa Programering A, sen kanske jag får in B i sånt där val som jag inte kan stava till också...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

ångrar lite att jag inte läser matte D det sista året, men läser hellre styrteknik/digitalteknik...

 

Och ja lumpen gör jag för att det är en bra merit, förhoppningsvis är det kul också

Styrteknik/digitalteknik kan du ju inte välja bort. Det är ju kärnämnen i kursen. Eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...