Quicksilver Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Jag är där man kan möta Phantom Ganon men hittar inte nyckeln till den dörr som är efter den uppoch nervända rummet jag har bossnyckeln . Kan säga vart nycklarna är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 http://www.ganonstower.com/ftemp.shtml <- karta över forest temple. Jag skulle gissa på att du har antingen missat nyckeln i första rummet (där man möter varulvar), eller om du redan fått pilbågen så har du inte skjutit på spökena i tavlorna. Men ta och titta på kartan, den förklarar det mesta tycker jag, det finns t.o.m. några beskrivningar på engelska nedanför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 19 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Tack! jag har inte skjutit spökerna en.. vilken var nyckeln i första rummet ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 vilken? Jag förstår inte vad du menar. Det är en nyckel som är en vanlig nyckel som öppnar dörrarna. I rummet med varulvarna. Det finns vinrankor på högersidan så man kan klättra upp i ett träd och hoppa över till en kista med nyckeln i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) Ställ den frågan i N64 forumet för det är lättare shans att dem svara där Redigerat 21 Januari 2006 av knölföda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) Det är inte större chans att nån svarar i Nintendo 64 forumet eftersom det är mycket mindre som är inne där. Redigerat 24 Januari 2006 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 24 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Tack iaf. Jag har klarat Phantom Ganon och har tallat med trädetroten.. Min fairy säger nått om ngt moln Death Mountain men jag har varit där men inget händer! hjälp! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Du ska till Fire Temple som är bakom statyn i rummet där Darunia stod när du var liten. Fast först måste du få Goron Tunic. Den får du när du stoppar Goronen som rullar runt på andra våningen i Goron City genom att kasta bomber på han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 25 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 ok men vad Daruina kmr inte ihåg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Darunia kan man väl ändå inte glömma vem han är? Det är kungen över alla gorons och han blir helt galet glad när han får höra saria's song så han dansar bort all sin ilska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 26 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 lungt. ajg kom dt sen jag har kommit långt i fire temple jag hör av mrej om jag fastnar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg