Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej min control till game cube är trasig. Den funkar som det ska och så men plastskydet till control spaken är trasig. Man kan gå men det kan vara svårt för plasten har gåt av på ett ställe och blivit en vass kant som skärt sönder mitt plast skyd. Någon som vet om det kan bli fixat?

Skrivet (redigerat)

ta me kalssons klisster :P skoja,men försök limma fast plastet igen med nåt starkt lim

Redigerat av _Reaper_
Skrivet

Hej min control till game cube är trasig. Den funkar som det ska och så men plastskydet till control spaken är trasig. Man kan gå men det kan vara svårt för plasten har gåt av på ett ställe och blivit en vass kant som skärt sönder mitt plast skyd. Någon som vet om det kan bli fixat?

jag har exakt sama sak. komigen ge han svar för JAG!! vill ochså ha hjälp med det :bah:

• 3 veckor senare...
Skrivet

Superlimm!
  • Skapa ny...