Salzalada Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Skrivet 16 Januari 2006 Kan man göra en inställning med klockan så att den visar sekunder också? Istället för bara timmar och minuter? Tacksam för svar. Citera
Dretskit Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Skrivet 16 Januari 2006 Vilken onödig tråd. Vem bryr sig om en klocka. Citera
Nafrali Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Skrivet 16 Januari 2006 Tror itne det, du får dubbelklicka på tiden så kommer det upp lite saker, ja, du fattar om du dubbelklickar där. Men vore ju bra om man kunde få med secunder ;) @Hereticdevil, jag bryr mig om den? Citera
Gäst Soffan Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Skrivet 16 Januari 2006 Såsom Spirit besvarade. Tror även att ditt inlägg, Hereticdevil är allt för mer onödig än vad han har skapat här. "Ingen tråd är onödig om det finns potential till diskussion". Men som sagt så tror jag inte man bara kan fixa en sådan inställning på datorn. Att man då istället finner ett program på internet som kan fixa sådant? Google is your friend! http://www.google.se Citera
Dretskit Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Skrivet 17 Januari 2006 Ursäkta mig men jag bryr mig inte om klockan bara. Jag ville inte vara nedsättande och man får tycka att det är viktigt om man vill. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.