Dezen Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Skrivet 16 Januari 2006 Nån som vet var man kan ladda ner ett rba glosprogram? Citera
neVah Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Skrivet 16 Januari 2006 Glosboken tryck här... fast de e en slags hemsida, fast ganska bra ändå Citera
Dezen Skrivet 16 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 16 Januari 2006 Jag vill helst ha et program, nån som vet nått? Citera
Gäst Soffan Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Skrivet 17 Januari 2006 Vad har du tänkt att detta påhittade Glosprogram ska hjälpa dig med? Att översätta glosor eller? Glosboken.se är nog det enda du kommer i närheten av vad du begär. Citera
Dezen Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 18 Januari 2006 umm.. Hur kan det då vara så att jag har haft 2 st glos program innan och att dem andra i klassen har det -.-' Och det ska vara som glosboken.se... Citera
Gäst Soffan Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Skrivet 18 Januari 2006 1. Fråga dem om programmet då först och främst innan du skriver här på forumen om de redan vet om programmet och då borde de veta vart man får tag i det också. 2. Jag ber om ursäkt för min lågt allmäna vetande om just denna sak. Citera
Salzalada Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Skrivet 23 Januari 2006 (redigerat) Mezox, menar du att Vokabel är ett program eller en hemsida? [EDIT] Det var visst ett program... xD Här är sidan där man kan ladda ner det: http://www.pekspro.com/vokabel.html Redigerat 23 Januari 2006 av Salzalada Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.