Robin_Mario Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Skrivet 16 Januari 2006 Hej, I detta spel befinner jag mig i great bay. Jag har hittat Zora mask och varit i Zora hall och snackat med hela bandet. Vad ska jag göra? Jag har stone mask som jag tror man behöver här. JAg har vait utanför Pirates fortres. Hur kommer jag in? JAg har inte hook shot. TAck sam för svar/ Robin
KazeN Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Skrivet 17 Januari 2006 hookshot får du inne i pirates fortress. Bra, du vet iallafall vart deras ställe är, då ska du bara simma ner som Zora och leta efter dödsskallemärken på plankor nere på botten i väggarna. simma rakt in i dom och dom går sönder. En gömmer en ingång. Stone mask kan du använda när det är meningen att smyga för tjejerna, så märker dom dig inte alls och du kan röra dig fritt.
Kuzune Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Skrivet 18 Januari 2006 Man måste hålla inne A medans man simmar också. Där inne ska du bara försöka hitta alla Zora-äggen (tror det var 7 eller 8) som du sen ska hälla ner i akvariet i laboratoriet. Du måste även hitta några ägg vid Spinnacle Rock.
KazeN Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Skrivet 18 Januari 2006 Dom berättar ju det i tron-rummet. Om jag inte minns fel var det 5st i pirates fortress och 3st i pinnacle rock eller vad stället hette. Kanske är det så att jag förväxlar namnet med wind waker men struntsamma...
Jason__Voorhees Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Skrivet 25 Maj 2006 Dom berättar ju det i tron-rummet. Om jag inte minns fel var det 5st i pirates fortress och 3st i pinnacle rock eller vad stället hette. Kanske är det så att jag förväxlar namnet med wind waker men struntsamma... Nej... 4 i fortet och 3 i pinackel rocks :)
Rekommendera inlägg