SlimShady Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Varför kan jag inte se min egen avatar? Ni kan väl se den? Men på min andra dator kan jag se den. Vad ska jag göra för att jag ska se den på båda, o varför e det så? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Din ena dator kanske är en skitdator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Har du samma internett på båda datorerna? (IE, lr firefox) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Båda datorerna kan samma o har samma webbläsare. Ha<r båda IE o Firefox på båda. O har bredband på datorerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 har du något antivirus/brandvägg? vissa sådana har reklamblockerings funktioner som ställer till det ibland. kolla om du kan stänga av själva den funktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Jag kan se vissas avatarer, men inte allas =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 har du något antivirus/brandvägg? vissa sådana har reklamblockerings funktioner som ställer till det ibland. kolla om du kan stänga av själva den funktionen. Ja, jag har Panda brandvägg. Kan säkert kolla men hur vet jag vilket e vilket? :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.