Hoppa till innehåll

Att Bli Bestulen

Putside

Rekommendera inlägg

Idag när jag skulle gå och hämta min cykel vid knuten av huset så blir jag helt chockad, den är inte där . Jag börjar frenetiskt att söka efter den men går sedan mitt öde tillmötes , den har blivit stulen av någon någon människa som har kvaddat sitt eget liv så mycket att de måste kvadda andras också.

JAG BLIR SÅ SUR ! :angry:

Så sej mej ärade kamrater, har det hänt att ni har blivit bestula av något med mycket värde ? Vill ha lite medlidande

Redigerat av outside enemy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nja, min bror har blivit av med cyklar hit o dit, inte jag dock, har ingen. :D.

Jag har blivit bestulen på 4 backar med läsk som stod i garaget, att man ens vågar gå upp för våran långa uppfart och framgård förstår jag inte.

Sen var det en äldre man som försökte pilla i min jackficka när jag gick i typ sexan på tåget, killarna brevid mig som jag inte kände puttade ner honom. :wacko:

Iallafall, inte bestulen på ngt dyrbart iallafall... Trodde min iPod var stulen i Kroatien, men fick tbx den i receptionen. :)

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...