Putside Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 (redigerat) Idag när jag skulle gå och hämta min cykel vid knuten av huset så blir jag helt chockad, den är inte där . Jag börjar frenetiskt att söka efter den men går sedan mitt öde tillmötes , den har blivit stulen av någon någon människa som har kvaddat sitt eget liv så mycket att de måste kvadda andras också. JAG BLIR SÅ SUR ! :angry: Så sej mej ärade kamrater, har det hänt att ni har blivit bestula av något med mycket värde ? Vill ha lite medlidande Redigerat 17 Januari 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Har fått min cykel bestulen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 (redigerat) Nja, min bror har blivit av med cyklar hit o dit, inte jag dock, har ingen. :D. Jag har blivit bestulen på 4 backar med läsk som stod i garaget, att man ens vågar gå upp för våran långa uppfart och framgård förstår jag inte. Sen var det en äldre man som försökte pilla i min jackficka när jag gick i typ sexan på tåget, killarna brevid mig som jag inte kände puttade ner honom. :wacko: Iallafall, inte bestulen på ngt dyrbart iallafall... Trodde min iPod var stulen i Kroatien, men fick tbx den i receptionen. :) Redigerat 16 Januari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Det enda jag har blivit bestulen på är Pokemonkorten man hade i skolan för några år sedan, men annarts inget värdefullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Har inte blivit av med något som jag kan minnas iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Min 3G mobil blev stulen.. <_< .. Blev faktiskt skit arg...men som tur hittade jag den som tjuvade den och meddelade rektorn som efter typ en vecka tog tillbaks mobilen...så lite tur hade jag! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Min cykel :( Kostade mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 har aldrig blivit bestulen.. tur det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 På mina använda träningskläder (notera använda). Inget värdefullt igentligen..kanske värt 300spänn alltihop..Men vem f*n får för sig att sno använda träningskläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 En alldelles ny cykel som jag hade haft i 3 dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Själv har man inte blivit bestulen men inom familjen, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Mobil Cyckel och Pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.