Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Idag när jag skulle gå och hämta min cykel vid knuten av huset så blir jag helt chockad, den är inte där . Jag börjar frenetiskt att söka efter den men går sedan mitt öde tillmötes , den har blivit stulen av någon någon människa som har kvaddat sitt eget liv så mycket att de måste kvadda andras också.

JAG BLIR SÅ SUR ! :angry:

Så sej mej ärade kamrater, har det hänt att ni har blivit bestula av något med mycket värde ? Vill ha lite medlidande

Redigerat av outside enemy
  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Nja, min bror har blivit av med cyklar hit o dit, inte jag dock, har ingen. :D.

Jag har blivit bestulen på 4 backar med läsk som stod i garaget, att man ens vågar gå upp för våran långa uppfart och framgård förstår jag inte.

Sen var det en äldre man som försökte pilla i min jackficka när jag gick i typ sexan på tåget, killarna brevid mig som jag inte kände puttade ner honom. :wacko:

Iallafall, inte bestulen på ngt dyrbart iallafall... Trodde min iPod var stulen i Kroatien, men fick tbx den i receptionen. :)

Redigerat av Mellanmjölk
Skrivet

Min 3G mobil blev stulen.. <_< ..

Blev faktiskt skit arg...men som tur hittade jag den som tjuvade den och meddelade rektorn som efter typ en vecka tog tillbaks mobilen...så lite tur hade jag! :D

Skrivet

På mina använda träningskläder (notera använda).

Inget värdefullt igentligen..kanske värt 300spänn alltihop..Men vem f*n får för sig att sno använda träningskläder?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...