Salzalada Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Vad har hänt med forumen Mac, Nes, Snes, Dreamcast och de andra som tagits bort? Var de så inaktiva så att Admin tog bort de eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Jag tror nog att dem var inaktiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Precis, forum med under 2000 visningar på 3 månader raderas och folk hänvisas till övriga konsoller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Mycket bra! Då blir sidan kanske mindre seg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Kan ni inte lägga de borttagna forumen som underforum i Övriga Konsoller? Det vore mycket enklare att hitta dom då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Kan ni inte lägga de borttagna forumen som underforum i Övriga Konsoller? Det vore mycket enklare att hitta dom då. Onödigt när man kan göra trådar om dem i Övriga Konsoller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 f*n va trist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Jag håller verkligen med dig. SNES och NES forumen är enda anledningen jag är här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 ja jag vill verkligen ha ett snes forum men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag var aldrig inne på de där forumen ändå så jag bryr mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jag håller verkligen med dig. SNES och NES forumen är enda anledningen jag är här. Synd för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.