Gäst Destiny Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 För det första lär dej stava för det andra så går det att ladda ner här bli först medlem på forumet: http://www.phanxgames.com/pxg/downloads/de...le=259&iType=24 Och det är gratis(fast olagligt översatt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 hur blir jag det och sen då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Sen går du in på nerladdnings länken och laddar ner den och installerar och sen klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 (redigerat) Ändrat! Redigerat 6 Februari 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 jag de har jag jag har gjorta allt men tyckte de var barnsligt för jag kan ej gå in i slott ej sätta ut fiende hur görjag har nån anna ett gratis göra spel pogram som e bättre grafik?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 (redigerat) Mr_fusk, går det att gå in och se hur dom har gjort i spelen? Jag menar om man kan öppna det med t.ex. rpg maker XP och se hur dom har programmerat det för en del saker skulle nog kunna hjälpa mig en del. (på phanxgames) Redigerat 6 Februari 2006 av KazeN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 kan man ej göra typ att en prinssesa blir bort rövad och att man kan gå in i slott tempel och grottor på rpg maker 2003?? i så fall hjälp någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 (redigerat) KazeN: Det borde väl bar avara så enkelt att flytta mappen till där du har rpg maker 2003 och sen öppnar du bara den i programmet tyckte du mitt spel var bra? Redigerat 6 Februari 2006 av Mr_fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jomen nu är det XP jag syftar på. det borde finnas en .rxproj eller något sånt så¨man ska kunna gå in och ändra på saker och ting. Förresten, vilket spel var ditt, var det karaina eller vad det hette? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Då kan jag inte´hjälpa dej för jag använder Rm2l3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.