Gäst Walker Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Hur länge skal jag stå ut! jag får minst 300 meddelanden VARJE dag av min d-link router! Det står typ "den 17 januari 2006 19:17:44 Unrecognized attempt blocked from """*.*.*.*:*""" to """Min Ip.Min Ip.Min Ip.Min Ip TCP:Min Ip""" det står i loggen när jag går in på min routers logg...! Vad är det!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 bra rubrik iaf . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 men beskriver tyvärr inte vad ämnet handlar om. *ändrar titel, §1:25* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Vad är det för router? Det låter nästan som om din router blockar all trafik för alla (eller har du ändrat nåt i texten). Men det funkar att surfa för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 jaaa om jag ta fram surfbrädan i garaget! bort med skämten... ja det funkar! det är en dl-604 från d-link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Står det *.*.*.* eller har du ändrat? Det verkar som någon/några försöker ta sig in till din dator men blir stoppade av routern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 eeeehm. jag tror inte det där med surfningen var någon skämt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 nej det står inte * jag har ändrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Om du har statisk ip adress som ändras nästan hela tiden kan du råkat glömma att ställa in det på router så den tror att en oskänd ip adress försöker ansluta hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 nej det står inte * jag har ändrat Och den ip som står är inte din? Då är det troligtvis någon som försöker ta sig in i din dator. Du behöver inte oroa dig särskilt mycket. Han lär inte komma in ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.