Gäst Perisoreus Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Anna Och här är två finska: saippuakauppias (tvålförsäljare) innostunut sonni (en ivrig tjur) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 på svenska tack.. Och den där adolf i paris saken blev inte alls samma sak baklänges... Påtal om baklänges saker så vet ni vad som händer om man spelar stairway to heaven baklänges?.... Rösta at sör... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Och den där adolf i paris saken blev inte alls samma sak baklänges... Jo, den blir likadan baklänges. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Ja adolf grejen är samma! alla jag gunde är redantagna men det funns ju "otto" och sen en ful grej på 3 bostäver jag avstår från att skriva Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Om man spelar Stairways to Heaven baklänges så blir det en sång om djävulen. Här är den och några fler: BAKLÄNGESSÅNGER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst binky Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 kajak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 (redigerat) axa (den där brödreklamen med foppa) Redigerat 19 Januari 2006 av Lucas16 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Jag har hört dom :D Dom är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 på svenska tack.. Och den där adolf i paris saken blev inte alls samma sak baklänges... Påtal om baklänges saker så vet ni vad som händer om man spelar stairway to heaven baklänges?.... Rösta at sör... Inte låter den likadant iallafall. Men likt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 ABBA,typiskt svenskt. ;) Alla Tja,det var väl allt för mig..... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LostraC Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Varggrav Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 det heter faktiskt PALINDROMER... om ni vill veta... det bästa jag alltid kunnat är adolf i paris rapar sirap i floda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg