Neldemo Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag slåss för f*n inte för nöjes skull. Jag slåss egentligen inte alls. Bara om antingen någon annan eller jag själv blir mobbad. Då kan jag klippa till. Hewitt: Visst f*n vågar jag. Asså jag går faktist på karate. Visst, för fotboll är ju verkligen en JÄÄÄTTETUFF sport.<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag slåss för f*n inte för nöjes skull. Jag slåss egentligen inte alls. Bara om antingen någon annan eller jag själv blir mobbad. Då kan jag klippa till. Hewitt: Visst f*n vågar jag. Asså jag går faktist på karate. Ironi måste vara helt främmande för dig, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 nix, det är att man säger nåt men menar nåt annat, nåt som min lillebror är väldigt bra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 nix, det är att man säger nåt men menar nåt annat, nåt som min lillebror är väldigt bra på. O rly? Konstigt att du inte förstod ironin i mitt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst dragonius Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) jag har varit på slagsmål i hela mitt liv inte för at ja e en problembarn men ja slåss tillbaka bara för att försvara mig. jag har tränat olika kampsporter hemma och alla slagsmål ja har varit på har ja vunnit, ja säger inte det här för att tro mig utan ja säger det här för att ja talar sanning ja har varit över 50 slagsmål så klaga inte om era slagsmål för ja talar seriös :evil: och nej ja e inte en mobbare eller retar någon bara en vanlig kille som går i 8:an. Redigerat 22 Januari 2006 av dragonius Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Och har intresset att slåss. Det låter väl ganska originellt va? Men du verkar ofarlig, förutom din fixering om slagsmål. Men får jag fråga, Dragonius... Varför slåss du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 jag har varit på slagsmål i hela mitt liv inte för at ja e en problembarn men ja slåss tillbaka bara för att försvara mig. jag har tränat olika kampsporter hemma och alla slagsmål ja har varit på har ja vunnit, ja säger inte det här för att tro mig utan ja säger det här för att ja talar sanning ja har varit över 50 slagsmål så klaga inte om era slagsmål för ja talar seriös :evil: och nej ja e inte en mobbare eller retar någon bara en vanlig kille som går i 8:an. ojojojoj en mytoman till här på fuska! Jag tror aldrig på att slåss hela tiden. Men om det nu är sant (vilket som låter otroligt) så är det helt j*vla omöjligt att du inte har förlorat ett ända slagsmål.. vad slås du mot för folk? 5-6 åringar eller? om vanligt tror Rowyn på vad alla säger hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hewitt Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 ja det är tragiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 jag har varit på slagsmål i hela mitt liv inte för at ja e en problembarn men ja slåss tillbaka bara för att försvara mig. jag har tränat olika kampsporter hemma och alla slagsmål ja har varit på har ja vunnit, ja säger inte det här för att tro mig utan ja säger det här för att ja talar sanning ja har varit över 50 slagsmål så klaga inte om era slagsmål för ja talar seriös :evil: och nej ja e inte en mobbare eller retar någon bara en vanlig kille som går i 8:an. Du är dummare än vad du tror, så mycket vågar jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hewitt Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 (redigerat) nej det är du som är dum Nessen ...du är en sån där j*vla godtrogen typ va? som tror på allt du läser och hör... fantasilös, det är tragiskt Börjar närma sig person angrepp nu... Passa er. //Ragnarök Redigerat 23 Januari 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Och har intresset att slåss. Det låter väl ganska originellt va? Men du verkar ofarlig, förutom din fixering om slagsmål. Men får jag fråga, Dragonius... Varför slåss du? Tror att det var för att försvara sig...han skrev det,annars vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 (redigerat) nej det är du som är dum Nessen ...du är en sån där j*vla godtrogen typ va? som tror på allt du läser och hör... fantasilös, det är tragiskt Nej du är faktiskt **.Rowyns inlägg luktade lite ironi, men det kanske du inte märkte. Börjar närma sig person angrepp nu... Passa er. //Ragnarök Redigerat 23 Januari 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.