Hoppa till innehåll

Slagsmål?


Shaddy

Rekommendera inlägg

de ä inte dumt att använda nävarna,men man ska inte skryta med de & man SKA ALDRIG starta ett bråk....enda gången de ä tillåtet att använda nävarna är när nån slår dig,och det är också det smartaste för så fort nån drar till dig så har du rätt att försvara dig så då får du slå tbx med lagen på din sida

 

 

Tyvär så hamnade jag i bråk med en nazist på skolan idag.Men de var han som slog till mig utan andledning och då försvarade jag mig bara genom att slå ner han....

Jag fattar inte varför allt går ut på att lösa allt med våld och varför dom flesta är så s*tans j*vla dumma i huvet så dom inte får in i sin skalle att dom åker på stryk om dom håller på me mig....blir så j*vla less på detta,allt jag vill ä att få vara ifred på skolan men så kommer missfoster som han å ska slåss :@

 

Jag får vara den som tar hänsyn till ditt medelande. Håller fullständigt med dig. Det är rent av sagt ganska dumt att ens försöka skada en annan person. Min Mentor i skolan har aldrig hamnat i slagsmål någonsin med knytnävar, trots att han varit officer i ungefär 5-10 år och med sådan bakgrund känns det konstigt.

 

Samma sak här. Har aldrig hamnat i någon sorts utav bråk med knytnävar. Aldrig, trots att det händer att det rycker till i högra handen ibland man möter på en allt för hatlig människa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

tjenna tjenna jag e rätt ny här typ 10min jag kallas skuurt men heter Linus(kalla mig det om ni vill).(aja över till ämnet).

Jag har vart med i många slags mål minst 40,jag bråkar rätt mycket fast igen vågar typ muka med mig sen jag slog ner en kille på 95 kilo ! ! !(han var bara 13 år).han fick stor stryck så han sa sedan att det var 5 killar som hade slagit ner han. *tss*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skuurt: Wow... :huh: ;) Vet knappt om jag ska skratta eller fnysa. Tänk att du även har hållit räkningen på alla dina slagsmål, vikten på motståndaren & även åldern.

Har vikten något att göra då man slåss? Måhända i någon form av kroppssport där man använder hela kroppen men inte i slagsmål.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tjenna tjenna jag e rätt ny här typ 10min jag kallas skuurt men heter Linus(kalla  mig det om ni vill).(aja över till ämnet).

Jag har vart med i många slags mål minst 40,jag bråkar rätt mycket fast igen vågar typ muka med mig sen jag slog ner en kille på 95 kilo ! ! !(han var bara 13 år).han fick stor stryck så han sa sedan att det var  5 killar som hade slagit ner han. *tss*

 

Hur gammal är du? På riktigt alltså.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja gick me nårra kompisar åsså va d en som bara börja slå mig(vi hade bråkat för typ nått år sedan under en fotbolls turnering,eller ja vi å vi han hade börjat slå mig för att ja sköt en boll på honom när vi spelade mot varandra,men hade inte deras tränare kommit hade ja börjat slå tillbaka),senn slog ja tillbaka på hans axel typ å då slog han mig as hårt i magen å då sloga jag näsbenet ur led (eller nått me näsan) på honom...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ibland i skolan så finns det nåra killar som håller på med mej fast jag har ALDRIG,och jag menar det ALDRIG grinat i skolan å jag går i 7:an,jag e en sån där som tål stryk men inte slåss..

Men senast så vare en kille som typ spottade på mej så då gick jag fram till en öppen yta i klassrummet,fast än han e större o läskigare :P Sen gick han upp å tog ner mej på marken,sen tog han upp mitt ena ben..MEN! Jag har 2 ben som tur så jag kickade han i nyllet,å så satte han sej ner..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade en god vän som jag brukade bråka med (jo, vi var faktiskt vänner) tyvärr förlorade jag oftast, då han är 2.10 och väger 85-90kg.... (jag är en kortis :P ) Men vi kunde knuffas och tacklas en hel rast för att sedan gå till kiosken och köpa en snickers som vi delade broderligt på. Vi gick aldrig så lång så att vi använde knytnävarna. Båda visste var gränsen mellan kamratligt bråk och slagsmål gick. Utom en gång när jag råkade sopa till honom i magen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har hammnat i bråk en gång med en kille bara för en basketboll XD

spelade ett bollspel med 4 andra tjejer (vi kallar bollspelet för king)

och så kom 3-4 killar och sa att dom hade basketboll först(vilket jag tycker är fjantigt) och sedan så tog en av dom basketbollen och vi(tjejerna) försökte få tillbaka den men

det sluta med att han som hade basketbollen började smälla till mej och jag ger mej inte precis utan hämd.Men jag tyckte det var tyket att dom andra tjejerna inte kunde hjälpa till. Men det blev lika iallafall men det gjorde ont XD och han slogs nästan varje dag med någon XD

Detta hände nån gång i 4:an tror jag, går i 6:an nu

fegt entligen att gå på en tjej bara för en basketboll

Redigerat av GameGirl93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GameGirl: Jo. Antagligen något trång i pannlopen där antar jag.

 

Guggo: Jag har någon liknande vän. Han är dock 1.90 och ja. Vi brukar småknuffas och lite sådant. Såsom du säger också. Kamratligt bråk och slagsmål. Två speciella faser. En man kan skoja med och en annan man kan visa allvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har varit nära att råka ut en hel massa gånger.

Men istället för att smälla till dem, som jag hade kunnat göra. Så använder jag min hjärna ( tro dt eller ej , men den finns ) och pratar mig ur dt.

Den enda gången jag har varit rikigt nära att slå var om en tjej ;P

haha. men de visade sig att tjejen gillade mig, o han andra ville inte slåss.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag bor i Palma(Mallorcas huvudstad)

Svensk skola med bara shysta personer .

 

Vi skatear,spelar tennis och har roligt och aldrig varit lika lycklig som nu.

 

Avundsjuk=?

 

Ibland undrar jag vad som blir i mobbare?

jo ,. svaret e uteliggare

 

Men oftast brukar mobbare varit ouppfostrade i barndommen och det blir hemskare varje dag.

Redigerat av DarkBlack_Angel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...