Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Är det någon som använder Blackbox istället för explorer? Jag installerade det och fattar ingenting. När jag loggar in så ser jag min bakgrund och en liten grej nere i mitten. Men jag fattar inte om det finns någon startmeny eller hur man öppnar ett fönster. Det enda jag kan göra är att trycka ctrl+alt+del och sen köra explorer och avinstallera Blackbox. Om någon av er använder Blackbox så svara är ni snäll. Jag har läst hjälpdokumenten men ingen av dem beskriver någonting för rå-n00bs. Explorer är så segt så jag vill använda Blackbox istället.

Skrivet

Jag kan inte ge dig nåt mer tips än att försöka läsa guiden till det. Är du som du säger "Rå-n00b" blir det svårt att förklara hur jag än försöker. Jag ska försöka mig på att köra blackbox nångon. Men det kommer ta ett tag innan jag gör det. Har ingen dator att testa på eller tid att göra det.

Skrivet

HAHA! Jag kanske inte är en rå-n00b men jag har aldrig haft någonting med Blackbox att göra tidigare. Jag får nog göra som du säger och läsa guiden på hemsidan. Tack ändå för omtanken.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...