Jochen Skrivet 26 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Fast jag kan inte haja att de överhuvud taget visade "sexakten" på tv-programmet (svt eller 4:an) när det inte finns med i det vanliga spelet. Ja ja ja, inte mycket att göra åt. Fast att få se CJ hångla har jag fått se i varje fall, både med killar och tjejer ha ha ha. Jag syftar alltså på när man kan spela 2-player (det "uppdraget" ligger i närheten av Big Smokes hem). När man sedan står nära den andra spelaren så trycker man på L1 om jag inte missminner mig, ja då blir det hångla av. Vad går det uppdraget ut på förresten, vad är det man ska göra för att klara det? Någon som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 pervo -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Fast jag kan inte haja att de överhuvud taget visade "sexakten" på tv-programmet (svt eller 4:an) när det inte finns med i det vanliga spelet. Ja ja ja, inte mycket att göra åt. Fast att få se CJ hångla har jag fått se i varje fall, både med killar och tjejer ha ha ha. Jag syftar alltså på när man kan spela 2-player (det "uppdraget" ligger i närheten av Big Smokes hem). När man sedan står nära den andra spelaren så trycker man på L1 om jag inte missminner mig, ja då blir det hångla av. Vad går det uppdraget ut på förresten, vad är det man ska göra för att klara det? Någon som vet? Jo, om du egentligen engelska, så förstår du att i spelet finns det flera olika 2-player spel. Finns några som går ut på att döda ett visst tal människor under en angiven tid eller att man åker bara runt vart som helst i spelet med sin kompis. Capice? ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 "Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag." Finns allt för många barn som är under 18 år här. - Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg