Zimens Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Finns det något slags kurs för grafik ? Vore kul att lära sig lite mera:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 på webbdesignskolan kan man köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 På skiva menar du ? Men jag tänkte mer som att man går på någon kurs och lär sig lite mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 nja, finns ju "kom igång med photoshop" guider. tror inte att du kan lära dig så mycket mer av en sådan (du är för bra helt enkelt) men... http://www.multimedia.skolutveckling.se/sc...ame.asp?i=33475 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Själv har man då en inriktning på gymnasiet som man ska gå och där ingår en photoshop-kurs, så jag hoppas jag kan lära mig lite mer och få ut fullt av programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Själv har man då en inriktning på gymnasiet som man ska gå och där ingår en photoshop-kurs, så jag hoppas jag kan lära mig lite mer och få ut fullt av programmet. vilket gymnasium e de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Lars Kagg-skolan i Kalmar. Kursen ingår i hm, multimedia A eller B tror jag det var, man får lära sig lite om ja, göra egen musik i något program kallat cubase, lära sig använda macromedia flash, photoshop m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 24 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Tack, Kaz^ . Måste genast googla fram information om det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.