Gäst Walker Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Tack! men jag vill GÄRNA ha frågan besvarad också! KOMMER DEN MED I VECKANSKLIPP PÅ FRAGBITE???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 aa lugnt cool! Den kommer lugnt meeeed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Han fuskar inte. Jag har också gjort så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 neeeej do! jag fuskar inte på steamspel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Då såg inte när jag sköt 2 skott igenom nån låda och döda 2 st? ;d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Svårt att göra så...? Knappast. Svårt att få med sånt på ett demo? Ja. Gjorde det idag på PontarN för typ en timme sen... Men jag gör aldrig demon så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Tror nog inte att du kommer att vinna på veckans klipp på fb, finns killar som gör mkt konstiga saker, har själv skickat in när jag stod på yarden på aztec o sköt ett skot genom t port o fick 2 st hs. fast vann inte då hlr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 MJa. Det såg mer ut som du hade tur. Man kan skjuta genom väggar och andra tillgångar. Det vet jag redan. Så det där var mer tur än skicklighet. Finns andra skickliga spelare ute på Nätet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 ok! försök ! testa på vilka ställen man kan skjuta genom den väggen!!! BARA 1.... just där jag sköt :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 ok! försök ! testa på vilka ställen man kan skjuta genom den väggen!!! BARA 1.... just där jag sköt :student: Jag har också gjort SÅ ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 besvara frågan :D tack... Tror ni Den kommer med i veckansklipp i fragbite??? Man kan f*n inte skjuta genom väggar med USP. Ohhh lord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg