sfvxzcds Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Jag hade tänkt att spela GTA 3 förut med det finns en bugg i Windows XP som gör så att sparningarna i spelet inte fungerar. Därför om jag ska klara spelet så måste jag klara det utan att stänga av. Är det någon som vet om det finns en fixs för det så att det går att spara spelet och fortsätta senare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Jag har aldrig haft det problemet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 25 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Använder du XP? Jag kan spela normalt men när jag ska ladda så hänger sig spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Kanske är det nåt fel på cd:n o filen för sparningarna finns inte med. SOm gör att du inte kan spara spelet. Eller om spelet inte är köpt så måste du köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 25 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 (redigerat) Det är knappast fel på skivan. Jag kan spara och sparningen finns där men när jag laddar så hänger sig spelet. Det var iofs ett tag sen jag testade men jag tror inte att det kommer att funka bättre om jag testar nu. Redigerat 25 Januari 2006 av P. Dude Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 har aldrig heller haft det problemet och jag kör med en XP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 (redigerat) Har haft samma problem med både windows xp och 2000. Du måste ladda ner 1.1 http://www.mofunzone.com/game_patch_downlo...ta_3_v1_1.shtml Redigerat 28 Maj 2006 av spiderman2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 28 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 (redigerat) Tack. Nu kan jag äntligen spela GTA 3. Redigerat 28 Maj 2006 av P. Dude Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg