Nimtro Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Jo, jag körde på en WC3 server sedan när jag kom till lvl 6 då tog jag teleport men jag fattar inte hur man använder den. så jag undrar hur man använder teleporten. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 enkelt skriv detta i consolen: bind f ultimate nu trycker du bara på f för att teleportera! Om inte de funkar så kanske de e: bind ultimate f! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 enkelt skriv detta i consolen: bind f ultimate nu trycker du bara på f för att teleportera! Om inte de funkar så kanske de e: bind ultimate f! Japp, det funkade Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Tråd besvarad & låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg