Hoppa till innehåll

Alla Inne Samtidigt !


Putside

Rekommendera inlägg

Det skulle va riktigt kul om så många som möjligt kunde träffas samtidigt på fuska.se och snacka.

Vi kanske tillochmed slår det gamla rekordet på 101 st. :lol:

 

Om vi säger på fredag kl 22.30 :kung:

 

Tiden 22.30 passar väl ganska bra , lite senare på kvällen men anledningen är att många kanske ska göra saker på fredags-kvällen men förmodligen hemma igen då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

x0t, om man är i chatten är det bara de som just då är inne på chatten som får reda på det här. Om man som nu gör en tråd så är det fler som ser det. Men man kanske inte behöver skriva onödiga svar som: "Okej, jag loggar in då". Man behöver väl bara veta tiden och logga in om man vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

x0t, om man är i chatten är det bara de som just då är inne på chatten som får reda på det här. Om man som nu gör en tråd så är det fler som ser det. Men man kanske inte behöver skriva onödiga svar som: "Okej, jag loggar in då". Man behöver väl bara veta tiden och logga in om man vill.

 

Jag antog att ni skulle chatta i forumet?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

12 år, och klockan 22:00 på en fredagskväll är mycket.

Dock brukar jag få vara uppe längre, men eftersom att min "samrta" hockeytränare lagt in en träningstid kockan 8:50 på lördagar varje vecka så måste jag gå och låägga mig tidigare.

Sånt är livet, lev det väl!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...