Putside Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Det skulle va riktigt kul om så många som möjligt kunde träffas samtidigt på fuska.se och snacka. Vi kanske tillochmed slår det gamla rekordet på 101 st. :lol: Om vi säger på fredag kl 22.30 :kung: Tiden 22.30 passar väl ganska bra , lite senare på kvällen men anledningen är att många kanske ska göra saker på fredags-kvällen men förmodligen hemma igen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 (redigerat) Ja det skulle vara kul. Vi måste ju iaf kunna slå 101. Redigerat 18 Januari 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 jomenvisst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Tror inte att jag kommer att kunna vara inloggad,syrran kommer säkert ha datan.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Tror inte att jag kommer att kunna vara inloggad,syrran kommer säkert ha datan.. <_< mm jag kan säkert va inne då men vart kommertråden finnas? i fuska.se forumet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Chatt i forumet - bryter mot reglerna. Om ni vill chatta så får ni gå in i chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 x0t, om man är i chatten är det bara de som just då är inne på chatten som får reda på det här. Om man som nu gör en tråd så är det fler som ser det. Men man kanske inte behöver skriva onödiga svar som: "Okej, jag loggar in då". Man behöver väl bara veta tiden och logga in om man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 x0t, om man är i chatten är det bara de som just då är inne på chatten som får reda på det här. Om man som nu gör en tråd så är det fler som ser det. Men man kanske inte behöver skriva onödiga svar som: "Okej, jag loggar in då". Man behöver väl bara veta tiden och logga in om man vill. Jag antog att ni skulle chatta i forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 mm men alltså det kommer ju nya inlägg hela tiden om det är massor inne . Det blir alltså en ständigt gående procedur . det blir lattjo lajban helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Det blir ju inte bra ifall det är så sent på kvällen, Jag måste gå och lägga mig klockan 22:00, så i så fall kan jag inte vara med. Är det inte bättre att stätta det klockan 21:00? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Jo det kan vi säga men vadå , måste gå och lägga sej 22.00 på en fredagskväll ? Hur gammal är du ? Ny officiell tid 21.00 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 12 år, och klockan 22:00 på en fredagskväll är mycket. Dock brukar jag få vara uppe längre, men eftersom att min "samrta" hockeytränare lagt in en träningstid kockan 8:50 på lördagar varje vecka så måste jag gå och låägga mig tidigare. Sånt är livet, lev det väl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.