li shenlong Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 hej. Jag skall köpa WoW snart men kan ingenting kan nån förklara för mig lite om de jag vet att de äger men typ vad för skills och sånt grunderna man måste lära sig typ snällaaaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Du kommer att lära dig snabt när du splear det men alla har olika skils beroende på vad man är för något och man kan använda olika saker beroende på vad man är för något. Man kan lära sig nya skils genom att prata med en tränare om du betaler lite. Det är grunderna enkigt mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 19 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 ok tack så mkt ! men skills av en tränare??? vad har man skills för ?? så man blir starkare eller vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 ja man blir starkare av att köpa bättre skills Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Skills, det är typ som magier.. Dvs du kan använda en ny sorts attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 o så får du välja klass. klass=en fightingstil typ. Warlock tycker jag e jäkligt kul. den e jättebra på att slåss vanligt mot datorer men kan vara lite svår att använda i pvp(det e när man slåss mot andra spelare. det finns speciella servrar för det) men när man lärt sig den e den grym. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Var Hunter eller Priest, dem äger. Ta aldrig en ras som Mage och Warrior. Dem är tröga -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Var Hunter eller Priest, dem äger. Ta aldrig en ras som Mage och Warrior. Dem är tröga -.- Snarare snabbare än Priest iallafall :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Hunter är en n00b klass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Bara för att du är det -.- x0t, jag tycker iallafall dem är tråkiga. Priest och Hunter äger! Specielt Night Elf With Hunter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 o så får du välja klass. klass=en fightingstil typ. Warlock tycker jag e jäkligt kul. den e jättebra på att slåss vanligt mot datorer men kan vara lite svår att använda i pvp(det e när man slåss mot andra spelare. det finns speciella servrar för det) men när man lärt sig den e den grym. Hmm,, Riiiight.. *cough*Soul link warlocks*cough* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg