apolo22 Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 mitt hakar ibland när jag andvänder koder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 mitt har bara hakat en gång när jag görde flygplan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 det kan vara att ni har många repor på skivan faktis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 det kan vara att ni har många repor på skivan faktis ne tror ej det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Jo, det är faktiskt det. Bug är det iallafall inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Jag köpte mitt i förrgår och det är inga repor i mitt och mitt hängde sig när jag körde 2-Player Rampage :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 kanske ert PS2 är värdelösa?.. skulle no tro att ni har haft på ert Ps2 förlänge. det brukar hacka för mig då. men jag tror no att det är repor i skivan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Ja, det är så som virrs säger. Efter några år så börjar Ps2:ets cd-läsare att krångla.. <_< Har hänt för mig. Mitt pajade totalt. Det hängde sig, den kunde inte läsa av mina cd-skivor när de var felfria osv. Fick köpa ett nytt Ps2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 jag sa att mitt hakat en gång och inte mer TRÖG :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Vadå hakat? Har ni hakat upp det I taket? :blink: Extremt nödvändig tråd. Bra stavat också, killar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Orka haka upp sig på det. :D Jag berättade det bara för att det har hänt mig o en del som jag känner.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 GTA kan börja hacka om man andvänder koder ja. Vad är meningen med tråden? Onödigt att veta om det hackar eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg