Hoppa till innehåll

Nåt Bra Spel


apolo22
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Quote:ar ovanstående inlägg med respekt;

annars så är ju final fantasy alltid bra spel.

 

Som du ser. Final Fantasy är ett spel du aldrig skulle kunna få nog utav. Även Kingdom Hearts spelen är något man kan tipsa om. Spel du aldrig kommer att klara ut på ett par dagar.

Redigerat av Rowyn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Quote:ar ovanstående inlägg med respekt;

annars så är ju final fantasy alltid bra spel.

 

Som du ser. Final Fantasy är ett spel du aldrig skulle kunna få nog utav. Även Kingdom Hearts spelen är något man kan tipsa om. Spel du aldrig kommer att klara ut på ett par dagar.

GTA SA, NFS most wanted, shadow of the colosses

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har några tips appolo king kong ,The Legend of Zelda: Twilight Princess,spiderman 2,final fantasy x,singstar,eye toy,nania, princ of percia.baten of katos , havrest monn save the home lad själv hade jag valt The Legend of Zelda: Twilight Princess :visslar: :visslar:

 

jag har några tips appolo king kong ,The Legend of Zelda: Twilight Princess,spiderman 2,final fantasy x,singstar,eye toy,nania, princ of percia.baten of katos , havrest monn save the home lad själv hade jag valt The Legend of Zelda: Twilight Princess :visslar: :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

rg_fuskare: Var du tvungen att Citera mitt inlägg för. -.-'

 

tidusel: The Legend Of Zelda; Twillight Princess har ju ännu inte kommit ut så det spelet kan man först och främst säga att han inte kan köpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...