Vitdom Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 har instalerat The gimp nu och När jag ska skriva en texp tå en bild så kan jag bara skriva i en färgade texter. Hur gör man för att få ett text mönster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 flash 8 aeger Hemsida, tack! vore lite lättare då, orkar inte gå in på google.se igen ehe..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 kan nån hjälp mig instalera detta och förkalara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Tack Nico! The Gimp levererade som du sa. Men om man har nog med pengar i familjen,. vad skulle du ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Tack Nico! The Gimp levererade som du sa. Men om man har nog med pengar i familjen,. vad skulle du ta? Photoshop tror jag nog jag skulle välja. men det är väldigt dyrt (ett antal tusen), tur att man man har en brorsa med eget företag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Ok. Shyst. Skulle du rekomendera Photo Shop Pro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 kan nån hjälp mig instalera detta och förkalara GIMP eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 liksom.........MACROMEDIA.COM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Ok. Shyst. Skulle du rekomendera Photo Shop Pro? paint shop pro kanske du menar... nja... den senaste versionen verkar rätt okej men fortfarande inte så jättevasst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.