FantasyFalx Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Skrivet 19 Januari 2006 asså jag har liksom funderat på en sak :huh: om man liksom har sett trilerna så har man särket sett zelda med kappan med svart eller brunt hår vet någon hur honser ut när hopn e god eller fin eller vad man ska säg?? eller har ni en blid hur hon ser ut finn :blink: i The Legend of Zelda: Twilight Princess bara undrar
KazeN Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Skrivet 20 Januari 2006 Du menar att du vill se zelda från twilight princess när hon är i sin vanliga stass? kolla då länken. http://www.kasuto.net/twilight_princess/of...art_zelda01.jpg Om det inte är så fallet, får du förklara dig bättre för jag förstår inte vad du menar.
FantasyFalx Skrivet 20 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 20 Januari 2006 [quook skyst men jag menar när hon e data gjord eller finns det nån triler på när hon e fin eller aa vanlig?? om du för står men dena blid va och så fin :lol: :lol: var se man triller na??
FantasyFalx Skrivet 21 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 21 Januari 2006 jag hitter ej trillerna!!??!!?? :o :rolleyes: :o
Kuzune Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Skrivet 21 Januari 2006 Man kan ju sköka också. Men annars >>Zelda Trailers<<
Rekommendera inlägg