Salzalada Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Jag grejar med forumlekarna för att slå ihjäl tid. T.ex. när jag väntar på svar i ett imnlägg så slår jag ihjäl tid i forumlekarna, inte så jättekul, men alltid något. Det är väldigt bra idé att göra ett subforum för forumlekar, så det slipper att blandas med lite "viktigare" trådar i allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Allmänt är ju ganska "överfullt" med trådar som bland annat forumlekar. Ibland så får det en att bara gå ut ur allmänt-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Forumlekar kan man vell leka i Allmänt forumet..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 En nytt forum borde skapas som borde hetas: Forumlekar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Borde man inte kunna ta bort några trådar med forumlekar? De flesta kanske är underhållande men andra är rent av dåliga och inte särskilt underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Ta bort dom trådarna som är låsta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Den enda jag vill ha kvar var MeMs tråd, men dom Jaefla moderatorerna tog ju bort den också. Allt är ju Ragnaröks fel, känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Den enda jag vill ha kvar var MeMs tråd, men dom Jaefla moderatorerna tog ju bort den också. Allt är ju Ragnaröks fel, känns det som. Allt är ditt fel eftersom det var du som erkännde att du spammade tråden i chatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 De som vill ha forumlekar, går in i det forumet, och de som inte vill ha dem, låter bli det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Den enda jag vill ha kvar var MeMs tråd, men dom Jaefla moderatorerna tog ju bort den också. Allt är ju Ragnaröks fel, känns det som. Mjö, Mjö. Det har du rätt i! Jaha, då var det mitt fel att de försvann! Ah, jag kommer bli den mest kända medlemmen, till och med mer känd än Mem! Jag kan redan se det framför mig: "Salzalada tipsade om att ta bort forumlekar." Muhaha. Ska tracka Ragnarök nu. Muhaha. Allt är mitt fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Den enda jag vill ha kvar var MeMs tråd, men dom Jaefla moderatorerna tog ju bort den också. Allt är ju Ragnaröks fel, känns det som. Fenomenet blev kännt eftersom du erkände att det förekom, det var ju inte bara du som spammade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Jag har aldrig vart särskilt intresserad av forumlekar men att låsa gamla hederliga trådar,alltså.... Jag vågar inte säga något eftersom jag är rädd att få en varning.Jag är en fegis. NesseN: Skyl inte på Salzalada,det var ju inte han som gjorde 1.26. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.