Hoppa till innehåll

Forumlekar

kola_king

Rekommendera inlägg

Jag ogillar också denna regel,men tyvärr ser det som om vi måste leva med det.

Jag gillar Kola King's förslag om en egenforum med bara forumlekar.

Det skulle också bli bättre ifall alla låsta trådar skulle tas bort.

Men detta kommer kanske inte hända kortsiktigt.

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag avskyr denna regel, som är jävulens verktyg. Varför skall man inte få ha lite skoj, och leka en forum lek. Ser inte det farliga i det. Visst, en del spamm kanske det blir. Men det är inget som stör nämnvärt tycker jag. Och eftersom forumlekarna var så uppskattade, så borde regeln tas bort och ett forum för lekar införas.

Vad jag vet gillar ingen, denna regel. Och en (kanske fler) har redan övergett forumet pga detta. Så snälla säg mig vad ni hatar så med forum lekar, och annat skoj. För jag tror (hoppas) inte att ni är en bunt gråa tråkmånsar, som vill att era medlemmar inte skall ha roligt här på fuska.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill ni ha forumlekar så skapa ett gruppforum och ha dem där.

Fuska.se satsar på att bli ett stort och seriöst forum. Våra ambitioner är att man skall kunna diskutera sina spel, hjälpa andra och ta emot hjälp. För att även annat skall kunna tas upp så finns de övriga forumen som allmänt & debatt etc. Dock är det till för ämnen som någon kan ha intresse av.

Forumlekar innebär i princip enbart spam och tillför sidan ingenting positivt utan tar enbart plats på servern. Jag menar hur seriöst är det med inlägg som enbart innehåller ord som, "Hej", "Katt" osv. Det finns ingen som har nytta av detta och därför infördes §1.26.

Att starta upp en subforum för forumlekarna är även det uteslutet då destu fler subforum/forum man har destu mer plats och kraft tar det av servern. Men går det som sagt under ett gruppforum så tar det enbart plats på servern men i princip ingen kraft av servern då det är begrännsat med användare i gruppforumen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill ni ha forumlekar så skapa ett gruppforum och ha dem där.

Fuska.se satsar på att bli ett stort och seriöst forum. Våra ambitioner är att man skall kunna diskutera sina spel, hjälpa andra och ta emot hjälp. För att även annat skall kunna tas upp så finns de övriga forumen som allmänt & debatt etc. Dock är det till för ämnen som någon kan ha intresse av.

Forumlekar innebär i princip enbart spam och tillför sidan ingenting positivt utan tar enbart plats på servern. Jag menar hur seriöst är det med inlägg som enbart innehåller ord som, "Hej", "Katt" osv. Det finns ingen som har nytta av detta och därför infördes §1.26.

Att starta upp en subforum för forumlekarna är även det uteslutet då destu fler subforum/forum man har destu mer plats och kraft tar det av servern. Men går det som sagt under ett gruppforum så tar det enbart plats på servern men i princip ingen kraft av servern då det är begrännsat med användare i gruppforumen.

Hur seriöst är inlägg som " JÄLP MEJ NUU ""! JA FATAR IUNTE !!!! :evil: :blink: :P <_<

inte särsklit.... tycker jag. Satsa mer på att jaga sådana inlägg, istället för att ta bort alla uppskattade forumlekar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har aldrig vart särskilt intresserad av forumlekar men att låsa gamla hederliga trådar,alltså....

Jag vågar inte säga något eftersom jag är rädd att få en varning.Jag är en fegis.

NesseN: Skyl inte på Salzalada,det var ju inte han som gjorde 1.26. <_<

Tomatis, det var visst jag som skapade den!

Visst, egentligen tycker jag inte om reglen, men egentligen gör jag det... :wacko:

Kan inte riktigt bestämma mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Admin skrev att det inte tillför sidan något positivt att ha forumlekar, men det gör det visst. Väldigt många medlemmar blir glada och uppskattar sidan mer, medan andra kanske blir sura, men de behöver ju inte ha något med lekarna att göra om de inte vill.

Man kanske inte behöver skaffa några fler forumlekar, men man kan åtminstone behålla de gamla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Guggo,värst vad du var insatt i det här,du har ju slutat i Fuska.se,varför blir du så upprörd...man tror att det är du som leder denna protestation.. :mellow: ....

Ämnet:Kola King har rätt,de gammla forumlekarna borde vara kvar medans de nya borde tas bort.

Man vill ju också göra sidan snabbare,ta bort alla låsta och onödiga trådar isåfall.

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Guggo,värst vad du var insatt i det här,du har ju slutat i Fuska.se,varför blir du så upprörd...man tror att det är du som leder denna protestation.. :mellow: ....

Ämnet:Kola King har rätt,de gammla forumlekarna borde vara kvar medans de nya borde tas bort.

Man vill ju också göra sidan snabbare,ta bort alla låsta och onödiga trådar isåfall.

Har du läst en tråd som kallas "Moderatorerna är orättvisa"?

Här har vi en exakt sådan situation som var där, vi låser de nya medlemarnas trådar, men inte de äldres (fast istället för äldre medlemmar är det äldra trådar(som ni påstår)).

Och nu låste vi alla, och på så vis blir det inte orättvist. Hur ska ni ha det? :huh:

Redigerat av Ragnarök
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här är någonting annat,vi pratar historia,inte om diktatur och liknande som du sa i den tråden du nämnde.

Plus,innan denna regel kom till,då låste man alltid de nya forumlekar som vissa medlemmar hade startat.

Så frågan är,har jag rätt?

Antaglingen!

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...