Gäst Walker Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Ok! moderatorer kan ändra min signatur... :lol: men nu är jag arg!! dom har gjort det """"""""2""""""" gånger!!! SKRIV UNDER DIN NICK DU SOM GÖR DET NÄSTA GÅNG!!! <_< annars kommer jag ändra tillbaka!!! :P GRRRRRRRRRRRRRR!!!!!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Det är väl ändrat av en anledning. Troligtvis bryter det mot en regel. Att byta tillbaka är inte att rekommendera då du riskerar att få en varning då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) oki... men skriv under namn nästa gång...<_< Redigerat 20 Januari 2006 av Walker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 oki... men skriv under namn nästa gång...<_< Vadårå? Skall du spamma dom med PM's :evil:? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) bryter du mot en regel ändras din signatur - enkelt. behöver väl inte diskuteras vidare. om du inte skriver något som bryter mot en regel så får du antagligen inte din signatur ändrad. ändrar du tillbaks så att den bryter mot samma regel igen riskerar du en varning. frågan besvarad, tråd låst. Redigerat 20 Januari 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg