Kanji Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Skrivet 20 Januari 2006 Är det någon som äger Grim Fandango? För er som inte äger detta mästerverket, tycker jag bör köpa det snarast. Det har extremt låga systemkrav (Men kanske inte världens bästa grafik.) så jag tror att alla som har en någorlunda modern dator, kan spela det hur bra som helst, eftersom att minimum CPU-systemkrav är 133 Mhz eller 0,133 Ghz. Alla jag vet som köpt detta spel har varit mer än nöjda, och pusslen i spelet får verkligen en att tänka till. Det finns självklart Walkthroughs för er som inte är så himla smarta för att lista ut alla pussel(Som jag). Citera
Dretskit Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Skrivet 21 Januari 2006 Jag har inte spelet men jag kanske ska köpa det nu när du har rekommenderat det. Citera
vinnare111 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Skrivet 21 Oktober 2006 JAg behöver hjälp!!! vart ska jag få tag på en konserv öppnare? <_< <_< <_< Citera
Filiandor Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Skrivet 21 Oktober 2006 Åhh vad jag blev sugen på att börja spela det igen! Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Skrivet 21 Oktober 2006 Är det någon som äger Grim Fandango? För er som inte äger detta mästerverket, tycker jag bör köpa det snarast. Det har extremt låga systemkrav (Men kanske inte världens bästa grafik.) så jag tror att alla som har en någorlunda modern dator, kan spela det hur bra som helst, eftersom att minimum CPU-systemkrav är 133 Mhz eller 0,133 Ghz. Alla jag vet som köpt detta spel har varit mer än nöjda, och pusslen i spelet får verkligen en att tänka till. Det finns självklart Walkthroughs för er som inte är så himla smarta för att lista ut alla pussel(Som jag). Hur mycket kostar'e Citera
Gäst QuikSilver Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Skrivet 21 Oktober 2006 Jag hade en DEMO på det här spelet för länge sen, men vad går det ut på? Citera
Darkdevil Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Skrivet 21 Oktober 2006 jag har det och jag tycker att det suger röv =/ Citera
Gäst Yantra Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Skrivet 21 Oktober 2006 funkar verkligen de spelen som monkey island 3 och grim fandago har hört att man måste använda nåt scumm vm och så Citera
Gäst Moberg Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Skrivet 21 Oktober 2006 scumm vm är väl en DOS emulator, och grim fandango är inte ett dos-spel, så de tlåter osannolikt ;] Hur som helst så är det inte krångligt att få det att fungera heller. Kommer ihåg jag spelade detta hos en kompis för jättelänge sen, men det var kul, fast svårt (: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.