Mr Coast Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Asså kan någon säga hur man fixar till sin gubbe på det där j***a dekrim?! alltså med koder så man får mycket rese å pengar. (ni som inte ens vet vad "rese betyder behöver inte lägga sig i den här diskutionen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 finns inget fusk till de tror ja.... men du kan få köpa min dekrim gubbe 32 i resp och tjänar 32biljoner per natt och har ca 300 biljoner i bank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Coast Skrivet 21 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Nee d lugnt min sämsta gubbe har 50 i respekt och tjäanr ännu mer. men allvarligt finns det inga koder til dekrim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Nee d lugnt min sämsta gubbe har 50 i respekt och tjäanr ännu mer. men allvarligt finns det inga koder til dekrim? joo det finns en där du får 1$ varge gång du klickar med musen. men vet inte hur man gör den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Coast Skrivet 21 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Så det finns koder! HALLELUJA!!! nån här borde veta hur man gör. den som ger mig koder får 10 Triljarder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Gå in till droger sen tryck CTRL + W då får du 10 miljoner av alla droger gratis. Jag spelar inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Gå in till droger sen tryck CTRL + W då får du 10 miljoner av alla droger gratis. Jag spelar inte längre. det fusket e bara skit sidan stängs ner fy f*n vad jag hatar såna som ljuger j*vla fifflare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Coast Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 eller hur jäkla fifflare, du får bebisar att gråta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
livijn Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 det fins inget fusk till dekrim... för då måste databsen programmewras om å de kan bara admin göra om man inte är en superhacker! :D men jag hra fler gubbar på 500 i resse å som tjön 45 kvadde haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Coast Skrivet 31 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 BLÄÄÄ! du får också bebisar att gråta med skorna på huvudet...jag får en gubbe :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Snälla. Jag behöver pengar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Coast Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Vad heter du?? Du kan få pengar av mig. Tjännar mer än 5 kvadde varje natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.