Hoppa till innehåll

Habbomynt

riik-kille-riik

Rekommendera inlägg

• 4 månader senare...
  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

:blink: är det sant så snälla ge mig jag har spelat länge och det ända jag har är 2 pallar och 1 kaktus.så snälla jag heter xivar-2 snälla hjälp mig!!! :( alla hyklade mig dom är----------->>>>>> :evil: onda!!!

hur f*n tror du man ska göra för at bli rik

1. skaffa två gubbar

2.tryck på ctrl+ n samtidigt

3.hitta en sida som är en fusksida

4.titta om dem visar koden

5.försök skynda dig för dem i sidan kommer snart ränsa alla möbler och behålla dem

6.gör ett bytesrum gå in på habbo med din gubbe sen går du in på någon annans gubbe sen skickar du över hans möbler till dina

7.sen är du färdig och säg ingenting för att du kan bli portad.

Sen är du färdig sen kan du forsätta om du vill det var svårt att förklara men jag tror du fixar det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Helgon

:blink: är det sant så snälla ge mig jag har spelat länge och det ända jag har är 2 pallar och 1 kaktus.så snälla jag heter xivar-2 snälla hjälp mig!!! :( alla hyklade mig dom är----------->>>>>> :evil: onda!!!

Extremt dåligt tips.

BTW, skriv så man förstår! Hemskt jobbigt att sitta och läsa slarviga meningar.

För mig är detta en extrem skillnad..

Försök skynda dig, för dem på sidan kommer snart rensa alla möbler och behålla dem.

.. Istället för att skriva såhär:

försök skynda dig för dem i sidan kommer snart ränsa alla möbler och behålla dem

Tänk på det tills nästa gång, annars orkar inte mina ögon med.. x_x

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

F**n jag är över lycklig, jag trodde att dom skulle hyckla mig men dom gav ju mig mynt på riktigt! :cool:

Jag tvekade först men jag skapade en annan habbo gubbe och skickade in.. det funkade..

vill ni veta sidan svara då!

Redigerat av Glappen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan det är nu uttdelning av mina habbo möbler jag ska sluta på habbo hotel  :kung: är rik som en :kung: på habbohotel men om du söker mina möbler skriv då till mig! :cool:

edit: §1:23, §1:4

jag vill ha eftersom jag blev hycklad på alla mina drakar för ett tag sen så mina rum är tomma :'(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...