Metroid Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 jag vill ha jag heer frogman470 på habbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 jag vill ha jag har ingenting :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 jag tor han ljuger eller så har jag fel....har ni fått nåt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Haha ingen har fått något. Det där gör han/hon bara för att få uppmärksamhet. Ska jag också dra igång en tråd om habbo så blir den lika poppulär? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 :blink: är det sant så snälla ge mig jag har spelat länge och det ända jag har är 2 pallar och 1 kaktus.så snälla jag heter xivar-2 snälla hjälp mig!!! :( alla hyklade mig dom är----------->>>>>> :evil: onda!!! hur f*n tror du man ska göra för at bli rik 1. skaffa två gubbar 2.tryck på ctrl+ n samtidigt 3.hitta en sida som är en fusksida 4.titta om dem visar koden 5.försök skynda dig för dem i sidan kommer snart ränsa alla möbler och behålla dem 6.gör ett bytesrum gå in på habbo med din gubbe sen går du in på någon annans gubbe sen skickar du över hans möbler till dina 7.sen är du färdig och säg ingenting för att du kan bli portad. Sen är du färdig sen kan du forsätta om du vill det var svårt att förklara men jag tror du fixar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 :blink: är det sant så snälla ge mig jag har spelat länge och det ända jag har är 2 pallar och 1 kaktus.så snälla jag heter xivar-2 snälla hjälp mig!!! :( alla hyklade mig dom är----------->>>>>> :evil: onda!!! Extremt dåligt tips. BTW, skriv så man förstår! Hemskt jobbigt att sitta och läsa slarviga meningar. För mig är detta en extrem skillnad.. Försök skynda dig, för dem på sidan kommer snart rensa alla möbler och behålla dem. .. Istället för att skriva såhär: försök skynda dig för dem i sidan kommer snart ränsa alla möbler och behålla dem Tänk på det tills nästa gång, annars orkar inte mina ögon med.. x_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 haha vilken perfectionist (inte illa menat, ta det som en komplimang) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Glappen Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 (redigerat) F**n jag är över lycklig, jag trodde att dom skulle hyckla mig men dom gav ju mig mynt på riktigt! :cool: Jag tvekade först men jag skapade en annan habbo gubbe och skickade in.. det funkade.. vill ni veta sidan svara då! Redigerat 15 Juli 2006 av Glappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon_World Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 (redigerat) asså detta inlägget är sjukt habbo? ehhm ok är inte det för barnungar? Redigerat 15 Juli 2006 av Dragon_World Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Vad är det för möbler som du ger ut? Menar du allvar, det verkade inte riktigt så i ditt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Hejsan det är nu uttdelning av mina habbo möbler jag ska sluta på habbo hotel :kung: är rik som en :kung: på habbohotel men om du söker mina möbler skriv då till mig! :cool: edit: §1:23, §1:4 jag vill ha eftersom jag blev hycklad på alla mina drakar för ett tag sen så mina rum är tomma :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
theregamer Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 <_< :blink: Jag säljer mina möbler! =) har 7 hc soffor och en blå habbomölla och lite annat skit .. säg till om ni är intreserrade... skulle helst vilja ha en GW acount för allt..=) :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.