Salzalada Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Vilka webbläsare finns till mobilen? Jag har Opera Mini för tillfället, men jag kan inte använda WebbMSN med den webbläsaren, så jag undrar om det finns någon annan? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag är inte riktigt inne på sånt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 sök på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) det finns ju separata msn program just för mobilen. finns någon sida som heter getjar eller något sådant, där finns det. Redigerat 21 Januari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 är opera mini gratis?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 jups. gratis och funkar jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jo, det funkar skitbra. Har surfat på Forumet ett flertal ggr med mobilen. Fast dewt är irriterande med all reklam som tar upp flera sidor (Har en T610) Nico, finns det nåt MSN som du tycker är bra tlill Mobilen? Nåt som är ganska snabbt? Jag har eMSN, och det är skitdåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 skriv inte på emsn, de kostar 5 spänn per meddelande! hände så på min z600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Gör det ju inte! Jag har redan provat det, och det kostar INTE 5 kronor per medelande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Hur gör man att man får webbläsare på mobilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Ladda ner det? Gå till Operas hemsida och ladda ner Opera Mini. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Ok thanks. O när jag har laddat ner det, är det bara att använda det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.