Hewitt Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Ehhh rolig hobby? har du inget liv eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag brukar inte komma ihåg vad jag drömmer. Men ibland kommer jag ihåg den länge. Typ flera veckor! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Hewitt: Konstigt... Om Salzalada drömmer en vanlig dröm om åska och sedan får det att tänka sig att han inte borde antända fler tändstickor än vanligt och du förklarar honom att inte ha något liv. Lite ironiskt om man tar ditt inlägg här t.ex. Jag drömde att Fusion blev våldtagen av sina dinosaurier i hans dröm ..och är allvar! Vem är det av er som egentligen behöver skaffa sig ett liv då? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag drömde att Fusion blev våldtagen av sina dinosaurier i hans dröm ..och är allvar! Vem är det av er som egentligen behöver skaffa sig ett liv då? ;) <{POST_SNAPBACK}>Ja, känner du honom äns? ;) O att han blir våldtagen? Lite för strange för mig iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag drömde att Fusion blev våldtagen av sina dinosaurier i hans dröm ..och är allvar! Jag drömde att Hewitt blev utsedd till årets mupp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hewitt Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Nåja, det är ändå bara ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Mina drömmar brukar vara rätt tråkiga. Dvs kan jag drömma ungefär att jag går till skola, pluggar och går hem. Men inatt drömmde jag en mysko dröm. Satt på ett tåg tillsammans med en av mina vänner, när helt plötsligt en man kommer fram och frågar om vi vill köpa chokladtårta. Han plockar fram den ur bakfickan och kastar ut den genom fönstret..Och vi hoppar efter den.. Sen minns jag inte mer än att det handlade om en djungel.. Rätt mysko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Om korv. Ölkorv. Mkt ölkorv. Folk som åt ölkorv o_O Jag tkr om ölkorv, men jag minns att det var skitäckligt :wacko: Sen drömde jag ngt mer, i typ skolan :P, fast det vill jag inte säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Hewitt:Är allting som det ska? Jag drömde om att det skulle bli val,kommer inte ihåg om vad det var och min motståndare var en man och jag skulle typ vinna och så skickade han en torped (alltså en man för att typ döda mig eller något.. :blink: )...men typ första gången han kom till mig så bråkade vi och min kompis hjälpte mig,sen såg jag honom i min gård och han började springa efter mig...sen så vaknade jag...konstig dröm va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 i natt jag vad dörmde jag in antt jo de var så här min hamster har presis gott bort i chanser jag drömde att jag var en lus på an sen när han fick doften så han somnade in alltså vi valivde han och så drmde jag att jag fick i mig lufen sen så plev jag en människa igen och var död ps mi hamster HETE Kakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag glömde att skriva detta om min dröm...jag såg når någon,kommer inte ihåg vem det var,avliva en fågel ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Att jag var i vikingatiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.