Neldemo Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 hehe, men ganska kul, han drömmde bara en massa saker om fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Drömde om musik. Allt var så härligt, träffade massa sångare/musiker och all musik var så bra. Osså vaknas man av det hemska ljudet från väckarklockan..Ush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 (redigerat) Jag brukar ha jätte sjuka drömmar.I en o samma dröm drömde jag om att jag fick bort en varning på Fuska.se,sen såg jag en kille gå på lina.Sen hade Admin gjort ett online spel,ett krigsonlinespel,jag kallade mig själv Pingvinen och sen så blev jag plötsligt Lanky Kong som stutsade omkring på marken.Sen hade jag bara två usla krigsskelett.Det var 3 spelare,Mellanmjölk,NesseN och jag.Mellanmjölk bombade sönder NesseNs bas,sen gick han och atteckerade mig med varulvar med krigsflygplan. Ni kommer säkert höra sjukare drömmar,jag har för mycket fantasi. :bah: Vadå? Den stämmer ju fullständigt korrekt. Jag bombar alltid sönder din bas, NesseN, och varulvskrigsflygplan är min strategifavorit sedan måånga år tillbaks. Redigerat 24 Januari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Drömde att jag var i en Lindex-butik, vad jag nu gjorde där. Min katt var där, och så vvar det värsta lekhörnan! Plasma-TV, X-box, GameCube, Playstation 2 m.m. Och min katt var där... Ganska konstigt... :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Jag brukar ha jätte sjuka drömmar.I en o samma dröm drömde jag om att jag fick bort en varning på Fuska.se,sen såg jag en kille gå på lina.Sen hade Admin gjort ett online spel,ett krigsonlinespel,jag kallade mig själv Pingvinen och sen så blev jag plötsligt Lanky Kong som stutsade omkring på marken.Sen hade jag bara två usla krigsskelett.Det var 3 spelare,Mellanmjölk,NesseN och jag.Mellanmjölk bombade sönder NesseNs bas,sen gick han och atteckerade mig med varulvar med krigsflygplan. Ni kommer säkert höra sjukare drömmar,jag har för mycket fantasi. :bah: Jag tar dig på donkey konga :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 I natt drömde jag att jag tjusade tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 vet inte vad jag drömde inatt men för inte längesen drömde jag om att jag va tommi vercetti i gta vc och skulle ta över en helikopter som va i ett hus som ägdes av en galen pyroman med motorsåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Jag brukar ha jätte sjuka drömmar.I en o samma dröm drömde jag om att jag fick bort en varning på Fuska.se,sen såg jag en kille gå på lina.Sen hade Admin gjort ett online spel,ett krigsonlinespel,jag kallade mig själv Pingvinen och sen så blev jag plötsligt Lanky Kong som stutsade omkring på marken.Sen hade jag bara två usla krigsskelett.Det var 3 spelare,Mellanmjölk,NesseN och jag.Mellanmjölk bombade sönder NesseNs bas,sen gick han och atteckerade mig med varulvar med krigsflygplan. Ni kommer säkert höra sjukare drömmar,jag har för mycket fantasi. :bah: NesseN,tycker du att jag ska hålla mig borta från Mario Kart DS också för att jag drömde att jag körde race med mina klasskamrater i en kuddmobil? Mellanmjölk: Jag är nästan säker på att jag skulle bomba sönder dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 NesseN: Det ligger ingen prestige i att vinna i Donkey Konga, och verkligen inte i tonåren. Tomatketchup: Nice try, boy :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 NesseN: Det ligger ingen prestige i att vinna i Donkey Konga, och verkligen inte i tonåren. Tomatketchup: Nice try, boy :huh: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Jag brukar Drömma om att någon Jagar mig när jag försöker Skrika på Hjälp låter det inget och ibland stannar mina föter i golvet så att han som jaga mig kommer ikapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 NesseN: Det ligger ingen prestige i att vinna i Donkey Konga, och verkligen inte i tonåren. Tomatketchup: Nice try, boy :huh: Okej,okej,kanske inte bomba sönder men.....äsch. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.