Aircondition Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) Jag kan inte riktigt bestäma mig vilket av dom jag ska köpa och har aldrig spelat något av dom. Så vilket tycker ni är bäst? (menade Call of duty 2) Redigerat 21 Januari 2006 av the_dark_yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 CoD 2 e ju andra världskriget, BF 2 e modernt. Vill du ha nya vapen, eller gamla, t.ex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jämfört med varandra så tycker jag lätt Call Of Duty 2. Spelet ger en riktig känsla av att man är med i kriget och alla dessa susande kulor förbifarande får en att flina stort innan man faller blodig emot marken. Battlefield är väl ganska okej, ett otroligt bra Multiplayer val som är otroligt kul att spela för den delen. Men om man ska ett spel med bra Multiplayer så väljer man Bf2. Om man vill ha riktig Andra Världskriget känsla så ska man självklart köpa CoD2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 cod 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Ska du spela singleplayer, Call of Duty 2. Vill du spela multiplayer, Battlefield 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag är så J*vla sugen på CoD 2 men tror inte min dator pallar! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Såsom vi skrev i det andra forumet, Tacklaren. Din dator kan kanske till möda ta emot spelet. Men du bör uppgradera den lite. Bättre processor, ram minne m.m. Eller köp en ny om du har tillräckligt med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Såsom vi skrev i det andra forumet, Tacklaren. Din dator kan kanske till möda ta emot spelet. Men du bör uppgradera den lite. Bättre processor, ram minne m.m. Eller köp en ny om du har tillräckligt med pengar. var kan man hitta billiga "Ram-minnen" för det är bara o bygga på va? har du något tips =? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Som jag alltid citerar; "Google Is Your Friend" http://www.komplett.se/k/kc.asp?bn=10232&c...BF-F685F78FDF87 En någorlunda bra sida. Märk väl för 1 GB Ram minne för 800:- Du behöver nog ungefär 512 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) jag har 256 nu ska jag köpa 256 till eller 512= jag betämmer såklart... men ändå vad ska det heta ? Sdram eller rdram eller vad det nu står Redigerat 21 Januari 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 bara RAM lr DDR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 ok... Är det lätt installera dom sen då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.